• 26.09 Warsaw Music Week


    Wstęp wolny. Start: 16.00-20.00. Miejsce: Centrum Przedsiębiorczości, ul. Smolna 4. 





    Festiwal Warsaw Music Week to cykl wydarzeń prezentujących bogatą ofertę muzyczną stolicy. Inicjatywa ta powstała w 2009 roku dzięki współpracy agencji Good Music Productions z Urzędem Miasta Stołecznego Warszawa, Liverpool Music Week oraz British Council w okresie starań Warszawy o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Warszawa nie zdobyła tytułu, ale zyskała nowy festiwal, który w tym roku będzie miał już 5. edycję!

    Warsaw Music Week to nie tylko koncerty wspaniałych artystów, ale i wydarzenia towarzyszące takie jak panele dyskusyjne, warsztaty oraz spotkania networking. Chcemy nie tylko słuchać muzyki, ale i o niej rozmawiać. 

    W dniu 26.09 organizator festiwalu Warsaw Music Week, wspólnie z Instytutem Adama Mickiewicza, Fundacją Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych oraz Independent Digital zapraszają na warsztaty i penele dyskusyjne skierowane do: artystów, producentów, wydawców oraz wszystkich fanów muzyki. Będzie to dobra okazja do zadawania pytań specjalistom, do podzielenia się własną opinią lub pomysłem. Będzie to również okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

    Culture.pl we współpracy z Sound Diplomacy zaprasza na otwarte warsztaty dla managerów muzycznych i zespołów, które poprowadzi Shain Shapiro - założyciel firmy Sound Diplomacy, promotor muzyczny i konsultant z przepastnym międzynarodowym doświadczeniem.
    Zadaniem Culture.pl, flagowej marki Instytutu Adama Mickiewicza, jest promocja Polski i polskiej kultury zagranicą. Pod marką Culture.pl prezentujemy wysokiej jakości inicjatywy i wydarzenia z zakresu muzyki, designu, literatury czy teatru. Portal Culture.pl to codziennie aktualizowany serwis informujący o najciekawszych wydarzeniach związanych z polską kulturą na całym świecie. To także największe i najbardziej wszechstronne źródło wiedzy o polskiej kulturze.
    Więcej na: www.culture.pl

    Sound Diplomacy to niezależny konsultant i animator rynku muzycznego działający zarówno w sektorze prywatnym jak i instytucjonalnym w kilkunastu krajach i posiadający swoje oddziały w Londynie, Berlinie i Barcelonie.

    Independent Digital przygotowało panel dyskusyjny podczas którego będziemy wspólnie zastanawiać się nad tym, czy wytwórnie płytowe są jeszcze niezbędne artystom do wydawania i promowania muzyki.

    Wydarzenie ma charakter otwarty. Z uwagi na ograniczaną ilość miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń.
    RSVP mail: asystentmedia@goodmusic.pl


    ___________________


    Plan spotkania:


    16:00-16:30
    Rejestracja

    16:30-17:15
    I Warsztat: Music Export 101: What You Need To Know Before You Export

    95% pracy włożonej w trud wydawania swojej muzyki zagranicą zaczyna się w domu. Rozpoznanie rynku, współpraca biznesowa, zarządzanie aktywami, branding i cała masa innych wymagań, które muszą być spełnione zanim opuścisz “dom” i zaczniesz podbijać świat.
    Znamy się na tym, dzięki naszej agencji - Sound Diplomacy- exportowaliśmy ponad 750 artystów pochodzących z kilkunastu krajów. Dlatego przyłącz się do nas by poznać kilka trików handlowych, pomocnych podpowiedzi oraz planów do przemyślenia w Polsce, zanim ją opuścisz.
    - panel w języku angielskim

    17:30-18:15
    II Warsztat: Introduction to Sync and New Digital Technologies

    Tak, w dzisiejszych czasach ciężko jest sprzedać płyty. Jednakże, nie było dotychczas tylu możliwości na wykorzystanie Twojej muzyki w filmie, telewizji czy reklamie, jak i sposobów osiągnięcia wymiernych korzyści z zastosowania cyfrowych kanałów dystrybucji. Warsztat ten przedstawi ogólny obraz nowych technologii, wytłumaczy co musisz na ten temat wiedzieć oraz da kilka wskazówek jak zbudować mającą wzięcie, przynoszącą zyski cyfrową strategię dla swojego zespołu. .
    - panel w języku angielskim

    18:30-19:15
    I Panel: Wytwórnia czy samodzielność?

    Postęp technologiczny oraz rozwój internetu sprawiły, że samodzielne nagranie, wydanie oraz promocja płyty nie były jeszcze nigdy tak proste. Czy dzisiaj wytwórnie płytowe są jeszcze artystom potrzebne? Jak razem z otoczeniem zmieniła się ich rola oraz co to oznacza dla całego przemysłu muzycznego?

    Goście: Tomik Grewiński (Kayax - General Director)
    Marek Włodarczyk (Independent Digital- Członek Zarządu)
    Piotr Wierzbicki (Peter & Jacob)

    Moderacja: Marcin Staniszewski (dziennikarz, muzyk)


    19:15 – 20:00 networking

    20:00 zakończenie

    0 komentarze:

    Prześlij komentarz

     

    O nas

    WarsawEvents to portal informujący o bezpłatnych wydarzeniach, eventach i imprezach kulturalnych, które odbywają się w Warszawie. Organizujesz kino plenerowe, imprezę na plaży, zajęcia z joggingu czy koncert i chcesz zaprosić jak najwięcej osób? Prześlij do nas zgłoszenie, a my chętnie ci w tym pomożemy. WarsawEvents to grupa energicznych, młodych ludzi, których celem jest popularyzacja wydarzeń, imprez i eventów organizowanych w Warszawie.

    Event Marketing

    Nasza strona bezpłatnie promuje event marketing Państwa firmy. Event marketing jest wiodącą formą promocji firm, marek i idei oraz jednym z najbardziej spektakularnych kierunków rozwoju sposobów komunikacji z konsumentami. Event marketing to przede wszystkim bezpośrednia interakcja z twoimi obecnymi i potencjalnymi klientami w celu budowania pozytywnych i długofalowych relacji. Budowanie więzi, szczególnej formy kontaktu, przez różnego rodzaju bezpłatne wydarzenia, podczas których możemy mieć naszego klienta na wyłączność.

    Nieoceniona jest także wiedza o kliencie, jaką firma może pozyskać podczas wydarzenia z serii event marketingu. Bezpośrednie rozmowy, obserwowanie reakcji klienta na nowy produkt lub usługę to najlepsze z możliwych warunków badania jego satysfakcji. To również test na lojalność i przywiązanie, a także doskonały barometr jego nastroju i nastawienia do naszej marki.

    W USA event marketing stanowi istotną część zarówno strategii sprzedaży, jak i komunikacji, działań marketingowych oraz public relations. Różnego rodzaju imprezy i wydarzenia od wielu lat przyczyniają się do ekspansji marek, poprawy wizerunku i zacieśnienia więzi z klientami. W Polsce to temat wciąż raczkujący, jednak warto czerpać już dziś z zachodnich wzorców i wyróżnić swoją markę, uruchamiając tego typu działania.

    Reklama

    Jeśli organizujesz wydarzenie, event lub imprezę w Warszawie to chętnie opublikujemy je na naszej stronie. Wystarczy, że prześlesz nam informacje i plakat dotyczący organizowanego przez ciebie eventu.

    Na twoje zgłoszenie czekamy pod adresem kontakt.warsawevents@gmail.com.

    Kontakt

    WarsawEvents - Największe bezpłatne wydarzenia w stolicy!

    Email: kontakt.warsawevents@gmail.com

    Polub nas!

    Jesteśmy na Instagramie!

    Instagram