Jeżeli tak, to SKN Zarządzania w Sporcie SGH ma zaszczyt zaprosić Cię na jubileuszową X edycję Dni Biznesu w Sporcie, która w dniach 10-11 grudnia odbędzie się w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Dni Biznesu w Sporcie to największa studencka konferencja w Polsce poświęcona biznesowym aspektom sportu, tj. prawnym, finansowym, marketingowym czy organizacyjnym. Zapraszając ekspertów z różnych dziedzin dajemy studentom (i nie tylko) możliwość poszerzenia swojej wiedzy w tym temacie. Wierzymy, że organizowanie tego typu konferencji jest inwestycją w młody...ch ludzi, którzy za kilka lat będą profesjonalizować polski sport.
Zapraszamy również do uważnego śledzenia naszego fanpage'a Dni Biznesu w Sporcie, na którym będą pojawiać się kolejne szczegóły dotyczące tegorocznej konferencji.
[WAŻNE]
Udział w konferencji jest bezpłatny. Na warsztatach jest limitowana liczba miejsc, dlatego prowadzimy na nie zapisy. Szczegółowe informacje na temat sposobu zapisów pojawią się niebawem na fanpage'u. Wstęp na wykłady jest natomiast wolny, przyjść może każdy.
[UJAWNIENI PRELEGENCI]
Środa - 10 grudnia - warsztaty
Tomasz Wolfke - warsztat z komentarza sportowego
Snow PR - Niszowe wydarzenie sportowe - organizacja, marketing, przepisy
Instytut Sportu - Rola badań i nowoczesnych technologii w rozwoju współczesnych sportowców
Magdalena Rejniak-Romer - Działanie związku sportowego na przykładzie PZT
High Skills - Wolontariusze na wydarzeniach sportowych - idealny dzień wolontariusza
2PR - Public relations w obszarze sportu: skuteczna strategia komunikacji na przykładzie niszowych dyscyplin
IQ Sport - Platforma eFAN24 jako innowacyjne narzędzie angażowania fanów w wydarzenie sportowe.
Czwartek - 11 grudnia - wykłady
Tomasz Majewski - m.in. rola ministerstwa i sponsorów w kształtowaniu budżetu mistrza sportowego
Rafał Sonik - Pieniądze jako środek, a nie cel.
Damian Juszczyk - Euroliga koszykarska i jej akademia menadżerska.
Przemysław Babiarz - Praca dziennikarza na igrzyskach olimpijskich
Cezary Trybański/Marcin Gebel - NBA dziś i 20 lat temu. Co się zmieniło? Co się zmienić nie powinno.
adidas - Szymon Michalik - Group Brand Activation Manager – Lokalizacja globalnych kampanii reklamowych. Jak dotrzeć z globalnym przekazem do polskiego konsumenta?
Accenture - Maciej Stefaniak - Manager, szef Klubu Biegacza Accelerate - Jak zorganizować największy bieg charytatywny w Polsce. Korzyści z inicjatyw CSR i studium przypadku - Zarządzanie Projektem.
0 komentarze:
Prześlij komentarz