• 25.04 Szafing publiczny


    Wstęp wolny. Start: 10.00-13.00. Miejsce: Urząd Dzielnicy Ursynów, ul. Komisji Edukacji Narodowej 61.





    Bądźcie eko i weźcie udział w naszej akcji! – sprzedajcie, albo wymieńcie, co macie zbędnego i kupcie potrzebne rzeczy dla Was i Waszych Bliskich!

    Dyskusyjny Klub Mam (DKM) zaprasza najserdeczniej WSZYSTKICH CHĘTNYCH w sobotę, 25 kwietnia, w godzinach 10-13.00 na IV edycję SZAFINGU PUBLICZNEGO na Ursynowie, który odbędzie się, jak poprzednio, na tyłach ursynowskiego Ratusza (przy Al. KEN 61, metro: IMIELIN), w ramach DNI RECYKLINGU Naszym partnerem organizacyjnym jest Urząd Dzielnicy Ursynów.

    Udział w SZAFINGU jest bezpłatny!

    W ramach naszego SZAFINGU można będzie sprzedawać i kupować po okazyjnej cenie, wymieniać się lub proponować za darmo pojedyncze nowe sztuki lub przedmioty używane w dobrym, albo bardz...
    o dobrym stanie.

    SZAFING to świetna okazja, żeby pozbyć się tego, co niepotrzebne i zaopatrzyć się w to, co potrzebne, w prosty i bezpośredni sposób.

    Tylko chętnych do wystawiania swoich rzeczy obowiązują ZAPISY!
    Odwiedzający i dokonujący transakcji SZAFINGOWYCH mają WSTĘP WOLNY!


    ----------------------------------------------------------------------------------------------------

    ZASADY UCZESTNICTWA W SZAFINGU:

    - Dla wystawców są ZAPISY! - miejsce wystawiennicze na SZAFINGU zapewnia wcześniejsze wysłanie zgłoszenia mailowego.

    - O wzięciu udziału w akcji, w charakterze wystawcy, decyduje kolejność zgłoszeń mailowych. Chętnych do wystawiania swoich rzeczy prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: ewa.sulej@dyskusyjnyklubmam.pl do piątku, 24 kwietnia 2015 roku, z hasłem SZAFING w tytule.

    Uwaga: Wysyłając e-mail automatycznie wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu organizacji SZAFINGU.

    - Każdemu z wystawców zostanie udostępniona przestrzeń: 1.5 x 1.5 metra, w namiocie o wymiarach 3 x 6 metra. W każdym z namiotów przewidzianych jest 8 stanowisk wystawienniczych. Liczba namiotów jest ograniczona.

    - Miejsca w namiotach wystawcy będą wybierali samodzielnie. Decyduje kolejność przybycia na SZAFING

    - Po przybyciu na SZAFING należy w pierwszej kolejności odhaczyć się na liście u organizatorów, którzy będą w namiocie oznaczonym logo Dyskusyjnego klubu Mam (DKM-u). Będziemy mieli jak ostatnio koszulki DKM-u lub identyfikatory z napisem SZAFING.

    - Prosimy o przybycie w miarę możliwości na czas, a w razie spóźnienia prosimy o kontakt telefoniczny i informację. W przypadku braku informacji od wystawcy, miejsce może zostać udostępnione innej chętnej osobie.

    - SZAFING z założenia odbywa się w namiotach. W uzasadnionych przypadkach organizatorzy mogą wyrazić zgodę na rozłożenie rzeczy poza namiotami.

    - Prosimy o nierozkładanie swoich rzeczy, ani w namiotach, ani poza namiotami bez informowania organizatorów o tym. Samowolne rozłożenie się osoby niebędącej na liście może skutkować prośbą o przeniesienie rzeczy w inne miejsce lub w trudnych przypadkach prośbą o zabranie swoich rzeczy i opuszczenie SZAFINGU.

    - Dla osób odwiedzających i dokonujących SZAFINGOWYCH transakcji WSTĘP WOLNY!
    ...........................................................................................................................................
    WAŻNE INFORMACJE:

    1) Kocyk/stół/stojak/wieszaki lub inne rozwiązania służące zaprezentowaniu swojego towaru, wystawca zapewnia sobie we własnym zakresie.

    2) W ramach SZAFINGU można proponować pojedyncze nowe sztuki lub przedmioty używane tylko w dobrym i bardzo dobrym stanie, po okazyjnej cenie, na zasadzie wymiany lub za darmo.

    3) Wystawiać można tylko dające się łatwo przenieść przedmioty: ubrania, akcesoria, zabawki, książeczki dla dzieci, wózki, rowerki, hulajnogi, nieduże elementy wyposażenia domu (np. ramki, lusterka), itp.

    4) W celu bardziej atrakcyjnego wyeksponowania wystawianych przedmiotów i szybszego zwrócenia uwagi potencjalnego zainteresowanego, proponujemy wystawcom przygotowanie tabliczek informacyjnych z krótkim opisem, co konkretnie oferujecie na SZAFINGU np. ubranka dla dziewczynki 2-3 lata, ubranka dla chłopca 4-5 lat, ubrania damskie rozmiar 36-38, itd.

    5) Duże gabaryty w tym meble, jak również sprzęt AGD oraz sprzęt elektroniczny nie mogą być przedmiotem SZAFINGU!

    6) Biorący udział w SZAFINGU wystawia i sprzedaje, wymienia lub oddaje za darmo swoje przedmioty na własną odpowiedzialność. Odpowiada również za wystawione przez siebie rzeczy i zobowiązany jest zapewnić ich prezentację w sposób bezpieczny, niezagrażający życiu lub zdrowiu uczestników akcji.

    7) Po imprezie, wystawca odpowiada za zabranie ze sobą swoich przedmiotów, na które nie znalazł się chętny.

    8) Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za działania wystawców, ani za przedmioty przez nich wystawiane podczas SZAFINGU, w tym w szczególności za ich stan techniczny, wady, itp.

    Uwaga: Uczestnicy SZAFINGU wyrażają zgodę na wykonywanie zdjęć i nagrywanie materiałów filmowych w trakcie trwania akcji. Ponadto, wyrażają zgodę na nieodpłatne utrwalenie, powielanie i publikowanie zdjęć oraz nagrań filmowych wykonanych podczas SZAFINGU w celu archiwizacji akcji oraz promocji działań DKM-u.
    Prośba! Jeśli nie masz ochoty być na zdjęciach lub filmach robionych w trakcie SZAFINGU i publikowanych przez DKM – zadbaj o to, aby nie znaleźć się w kadrze.
    ——————————————————————————————
    Informacje praktyczne:

    - Namioty używane w trakcie SZAFINGU nie mają podłogi. W razie wiatru, czy zacinającego deszczu może być nieprzyjemnie, ponieważ ze względów wystawienniczych może nie być możliwości użycia ich ścianek bocznych do ochrony.

    - Prosimy zapewnić sobie odpowiednie podłoże (np. kocyk piknikowy, karton), pod wystawiane rzeczy.

    - Jedzenie i picie dobrze, żeby wystawcy zapewnili sobie we własnym zakresie – z doświadczenia wiemy, że trudno jest z różnych przyczyn opuścić na dłużej swoje stanowisko.

    - Prosimy pamiętać, żeby wystawcy i kupujący mieli przy sobie drobną gotówkę:-). W razie potrzeby, najbliższy bankomat znajdziecie na stacji metra: IMIELIN, albo w MULTIKINIE (dokładnie na wprost Ratusza, po drugiej stronie Al. KEN).

    W razie pytań lub wątpliwości prosimy pisać do Ewy Sulej – koordynatorki SZAFINGU na adres e-mail:ewa.sulej@dyskusyjnyklubmam.pl, z hasłem SZAFING w tytule lub dzwonić tel. 602 888 447.

    Pozdrawiamy wiosennie,
    Dyskusyjny Klub Mam (DKM)

    0 komentarze:

    Prześlij komentarz

     

    O nas

    WarsawEvents to portal informujący o bezpłatnych wydarzeniach, eventach i imprezach kulturalnych, które odbywają się w Warszawie. Organizujesz kino plenerowe, imprezę na plaży, zajęcia z joggingu czy koncert i chcesz zaprosić jak najwięcej osób? Prześlij do nas zgłoszenie, a my chętnie ci w tym pomożemy. WarsawEvents to grupa energicznych, młodych ludzi, których celem jest popularyzacja wydarzeń, imprez i eventów organizowanych w Warszawie.

    Event Marketing

    Nasza strona bezpłatnie promuje event marketing Państwa firmy. Event marketing jest wiodącą formą promocji firm, marek i idei oraz jednym z najbardziej spektakularnych kierunków rozwoju sposobów komunikacji z konsumentami. Event marketing to przede wszystkim bezpośrednia interakcja z twoimi obecnymi i potencjalnymi klientami w celu budowania pozytywnych i długofalowych relacji. Budowanie więzi, szczególnej formy kontaktu, przez różnego rodzaju bezpłatne wydarzenia, podczas których możemy mieć naszego klienta na wyłączność.

    Nieoceniona jest także wiedza o kliencie, jaką firma może pozyskać podczas wydarzenia z serii event marketingu. Bezpośrednie rozmowy, obserwowanie reakcji klienta na nowy produkt lub usługę to najlepsze z możliwych warunków badania jego satysfakcji. To również test na lojalność i przywiązanie, a także doskonały barometr jego nastroju i nastawienia do naszej marki.

    W USA event marketing stanowi istotną część zarówno strategii sprzedaży, jak i komunikacji, działań marketingowych oraz public relations. Różnego rodzaju imprezy i wydarzenia od wielu lat przyczyniają się do ekspansji marek, poprawy wizerunku i zacieśnienia więzi z klientami. W Polsce to temat wciąż raczkujący, jednak warto czerpać już dziś z zachodnich wzorców i wyróżnić swoją markę, uruchamiając tego typu działania.

    Reklama

    Jeśli organizujesz wydarzenie, event lub imprezę w Warszawie to chętnie opublikujemy je na naszej stronie. Wystarczy, że prześlesz nam informacje i plakat dotyczący organizowanego przez ciebie eventu.

    Na twoje zgłoszenie czekamy pod adresem kontakt.warsawevents@gmail.com.

    Kontakt

    WarsawEvents - Największe bezpłatne wydarzenia w stolicy!

    Email: kontakt.warsawevents@gmail.com

    Polub nas!

    Jesteśmy na Instagramie!

    Instagram