Po raz pierwszy w tym roku dwa Czwartki z rzędu w tym samym miejscu, czyli wracamy do BLOK BARu w samym centrum.
Kto wystąpi? Z okazji 4 urodzin zaszaleliśmy - będzie więcej prelegentów niż zazwyczaj! Zdradzimy kilka nazwisk, wkrótce podamy dokładną listę wraz z tytułami (kolejność na razie przypadkowa). Poniżej znajdziecie też bio prelegentów.
1. Michał Pękała z DocPlanner.com
Temat: "Wszędzie ruchawka, zniszczenia i pożoga" - o zarządzaniu czasem, kiedy go brakuje.
2. Grzegorz Mogilewski z Iconaris...
Temat: "O tym jak wykorzystać „na swoim polu aktywności” sposób myślenia i działania stojący za sukcesami takich firma jak Apple, Google, Dropbox, czy Zalando. Design Thinking / Lean Startup w praktyce."
3. Piotr Młynek z Havas Worldwide Warsaw
Temat: "Marketing w czasach pokolenia selfie"
4. Mick Griffin z Brand24
Temat: "Social Selling" (prezentacja po angielsku)
5. Piotr Całka z Inspire Labs
Temat: "Czy nadal warto robić aplikacje na Facebooka?"
--------------------------
O prelegentach kilka słów:
Michał Pękała - VP Growth w DocPlanner.com. Mnoży użytkowników i umówione wizyty m.in. na ZnanyLekarz.pl. Lubi działać po partyzancku i mierzyć efekty. Ceni czarny humor i jazdę na rowerze, kiedy inni stoją w korku. :-P
Grzegorz Mogilewski o sobie:
"W swojej 19-letniej historii zawodowej wymyślałem strategie digitalowe dla kilkudziesięciu korporacji w Polsce i na Świecie – m.in dla: Eurobank, Żywiec, Warner Bros, Philips, eBay, TVN, Unilever, Olej Kujawski, Orlen, GetinBank, Danone, Disney, LG, Plus GSM, Kompania Piwowarska, Ford, Saturn, Xerox.
Założyłem znaną agencję interaktywną – Max Weber, a następnie, po 8 latach, z sukcesem sprzedałem ją międzynarodowej agencji reklamowej Young & Rubicam Brands.
Jako pierwszy Polak, zostałem wyróżniony Złotym Lwem na największym, światowym festiwalu reklamowym w Cannes. Na moim koncie jest również kilkanaście innych międzynarodowych nagród na konkursach i festiwalach reklamowych z całego świata.
Zasiadałem w jury kilku międzynarodowych konkursów reklamowych, m.in w Canneslions (Cannes), D&AD (Londyn), GoldenDrum (Portoroż), Magdalena (Maribor), KTR (Warszawa), Złote Orły (Warszawa).
A obecnie, pod marką Iconaris, buduję dużym korporacjom startupy przynoszące im alternatywną formę reklamy lub dodatkowe źródła przychodu."
Mick Griffin has over 8 years experience in building and maintaining business development strategies. Specializing in cross boarder sales, Mick created the first sales team at GetResponse developing a team to expand into North America, Europe, and Asia. Mick is now Chief Revenue Officer at Brand24 Internet Monitoring. Working with Mike Sadowski to both replicate and expand Brand24's position as number 1 provider in Poland to the international marketplace.
Piotr Całka - krótkie bio: Manager z ponad 10-cio letnim doświadczeniem w zakresie marketingu, realizacji projektów internetowych, zarządzania jakością oraz ochrony danych osobowych. Doświadczenie zdobywał pracując przez 8 lat dla agencji Hypermedia i Isobar na stanowiskach Production Manager oraz R&D Manager. Jest magistrem Informatyki i Ekonometrii na SGGW oraz absolwentem szeregu studiów podyplomowych na SGH, PW i UW. Posiada prestiżowy certyfikat Advanced Digital Accreditation wydany przez Greenwich School of Management London. Prywatnie manager i zawodnik Polskiego Klubu MTB.
--------------------------
Przed prezentacjami zapraszamy na integrację, widzimy się od 18:30 (prezentacje zaczną się prawdopodobnie pomiędzy 19 a 19:15).
Zapraszamy wszystkich chętnych! Czwartek jak zwykle jest bezpłatny i otwarty dla wszystkich zainteresowanych nowymi mediami. Będzie również sporo okazji do networkingu.
Więcej informacji dotyczących spotkań:
Jaka idea stoi za Czwartkami Social Media?
Integracja szeroko pojętej branży social media. Budowanie nowych relacji. Dzielenie się wiedzą. Dobra zabawa. Mam sygnały, że nasza seria spotkań zaowocowała już bliskimi przyjaźniami, a nawet nową pracą;). Wyjdźcie z domów i z pracy, sprzed komputerów i tabletów, i poznajcie ludzi związanych z mediami społecznościowymi!
Kto przychodzi na nasze spotkania?
Pracownicy agencji social media, freelancerzy, specjaliści od PR, startupowcy ale również ludzie, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki w social media. Z każdym spotkaniem pojawiają się nowi ludzie.
0 komentarze:
Prześlij komentarz