• 18-19.05 Konferencja Sport Managments Days


    Wstęp wolny. Start: 16.00. Miejsce: Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ul. Szturmowa 1/3.



    Zapraszamy na pierwszą sportową konferencję na UW!
    Przed nami dwa ekscytujące dni, osiem spotkań w tym dwa wykłady zagranicznych gości, dwie analizy przypadku, a na zakończenie konferencji Gala Mistrzów Sportu UW!

    Czy organizowanie Igrzysk Olimpijskich ma jeszcze sens?
    Jaka przyszłość czeka FIFA?
    W jaki sposób kluby piłkarskie mogą być zarządzane przez swoich kibiców?
    Jak wygląda marketing i pozyskiwanie sponsorów w świecie sportu?
    W jaki sposób kreować wizerunek sportowca?
    Kto wygra konkurs Mistrzowie Sportu UW?

    Wszystkiego się dowiecie przychodząc 18 i 19 maja na Wydział Zarządzania UW!
    ...

    PROGRAM WYDARZENIA

    • 18 maja (poniedziałek):

    Godz. 16:00
    Powitanie i otwarcie pierwszego dnia Sport Management Days

    Godz. 16:15
    „Co dalej z ideą olimpizmu?”
    - Studium przypadku problemów związanych z organizacją i przebiegiem Igrzysk Olimpijskich – opracowane przez SKN Get Ready.

    Godz. 16:45
    „The changing needs of bidders for sports mega-events: educating the public”
    - Wykład zagranicznego gościa – dr Johna Beecha z Coventry University.

    Godz. 17:15
    „Przyszłość ruchu olimpijskiego w świetle współczesnych problemów”
    - Debata z udziałem ekspertów.

    Godz. 17:45
    Przerwa kawowa

    Godz. 18:00
    „FIFA – fakty, o których (nie) chcielibyście wiedzieć”
    - Studium przypadku współczesnych wyzwań w zarządzaniu FIFA i rozwoju organizacji – opracowane przez SKN Get Ready.

    Godz. 18:30
    „Co dalej z FIFA? – kto wygra wybory prezydenckie i jakich zmian należy się spodziewać?” (j.ang.)
    - Prezentacja zagranicznego gościa – Jensa Sejera Andersena, dyrektora organizacji Play the Game.

    Godz. 19:15
    „Piłka nożna – dla kibiców”
    - Społeczny model zarządzania klubem piłkarskim sposobem na zaangażowanie społeczności lokalnej i wytworzenie wartości dodanej – prezentacja Grzegorza Łagowskiego, członka SKN Get Ready.

    • 19 maja (wtorek):

    Godz. 16:00
    Powitanie i otwarcie drugiego dnia Sport Management Days

    Godz. 16:10
    „Sponsoring sportowy z perspektywy firmy”
    - Wywiad z Krzysztofem Nagodzińskim, Dyrektorem Marketingu BSH Polska.

    Godz. 16:50
    „Etyczne aspekty budowania wizerunku sportowca” + konkurs
    - Wykład Nikodema Pałasza, menedżera sportowego. Ogłoszenie konkursu.

    Godz. 17:45
    Przerwa: Get Ready for handmade Cookies

    Godz. 18:00
    “Mistrzowie Sportu UW” (
    https://www.facebook.com/events/1583667205243616/)
    - Rozstrzygnięcie plebiscytu na najpopularniejszych sportowców UW w kategoriach: sport profesjonalny, sport amatorski, drużyna. Nagrody wręczy gość specjalny.

    Godz. 19:00
    Zamknięcie Sport Management Days

    Wszystkie wykłady i spotkania są darmowe oraz nie obowiązują wcześniejsze zapisy :)

    Serdecznie zapraszamy!

    0 komentarze:

    Prześlij komentarz

     

    O nas

    WarsawEvents to portal informujący o bezpłatnych wydarzeniach, eventach i imprezach kulturalnych, które odbywają się w Warszawie. Organizujesz kino plenerowe, imprezę na plaży, zajęcia z joggingu czy koncert i chcesz zaprosić jak najwięcej osób? Prześlij do nas zgłoszenie, a my chętnie ci w tym pomożemy. WarsawEvents to grupa energicznych, młodych ludzi, których celem jest popularyzacja wydarzeń, imprez i eventów organizowanych w Warszawie.

    Event Marketing

    Nasza strona bezpłatnie promuje event marketing Państwa firmy. Event marketing jest wiodącą formą promocji firm, marek i idei oraz jednym z najbardziej spektakularnych kierunków rozwoju sposobów komunikacji z konsumentami. Event marketing to przede wszystkim bezpośrednia interakcja z twoimi obecnymi i potencjalnymi klientami w celu budowania pozytywnych i długofalowych relacji. Budowanie więzi, szczególnej formy kontaktu, przez różnego rodzaju bezpłatne wydarzenia, podczas których możemy mieć naszego klienta na wyłączność.

    Nieoceniona jest także wiedza o kliencie, jaką firma może pozyskać podczas wydarzenia z serii event marketingu. Bezpośrednie rozmowy, obserwowanie reakcji klienta na nowy produkt lub usługę to najlepsze z możliwych warunków badania jego satysfakcji. To również test na lojalność i przywiązanie, a także doskonały barometr jego nastroju i nastawienia do naszej marki.

    W USA event marketing stanowi istotną część zarówno strategii sprzedaży, jak i komunikacji, działań marketingowych oraz public relations. Różnego rodzaju imprezy i wydarzenia od wielu lat przyczyniają się do ekspansji marek, poprawy wizerunku i zacieśnienia więzi z klientami. W Polsce to temat wciąż raczkujący, jednak warto czerpać już dziś z zachodnich wzorców i wyróżnić swoją markę, uruchamiając tego typu działania.

    Reklama

    Jeśli organizujesz wydarzenie, event lub imprezę w Warszawie to chętnie opublikujemy je na naszej stronie. Wystarczy, że prześlesz nam informacje i plakat dotyczący organizowanego przez ciebie eventu.

    Na twoje zgłoszenie czekamy pod adresem kontakt.warsawevents@gmail.com.

    Kontakt

    WarsawEvents - Największe bezpłatne wydarzenia w stolicy!

    Email: kontakt.warsawevents@gmail.com

    Polub nas!

    Jesteśmy na Instagramie!

    Instagram